Thursday, November 20, 2014

Sinterklaasstress

Van mijn Facebookpagina:

"Sinterklaasstress... Laat ik me dan toch gek maken...?

Onze aap heeft al zo absurd veel speelgoed, dat ie van gekkigheid soms niet weet waar ie mee moet spelen.
Maar door alle reclames en socialmedia voel ik me bijna onder druk gezet om de zak van die "ouwe gek" maar zo vol mogelijk te douwen, want zo'n grote jute zak met maar 2 of 3 (ècht leuke en redelijk duurzame) dingen kan toch niet?
De schoencadeau's worden ook steeds belachelijker.... Wat is er gebeurd met alleen een zakje chocolade muntjes of een hand pepernoten? Hoezo is een lego-set van €12,99 ineens een schoencadeauTJE...?

Vanochtend besloot ik me niet gek te laten maken, "Wie het kleine niet eert, is het grote..." Ja, precies, dat dus...
En dus komen er in onze zak een paar "kleine" cadeautjes, iets (zelfgemaakt) bruikbaars en misschien nog een chocoladeletter en worden schoenen hier gevuld met "slechts" een zakje chocomuntjes..."

No comments:

Post a Comment