Saturday, December 13, 2014

Verandering

En dan voelt het alsof er inééns van alles veranderd.

Manlief gaat minder werken om zichzelf te ontlasten. Zit tegen overwerktheid aan, wat zorgt voor allerlei vage lichamelijke klachten, terwijl hij eigenlijk super gezond is (bloeddruk, hart en bloedwaarden zijn top).
Binnen een week was er geregeld dat ik voor in ieder geval een half jaar 2 dagen meer ga werken (fulltime dus).
We hebben deze verandering aangegrepen om maar gelijk meer structuur in onze dagelijkse beslommeringen aan te gaan brengen.
Een zogenaamde "householdbinder" is daar onderdeel van. Ik ben nog druk met het "inrichten" er van, maar als ie klaar is, wil ik 'em zeker delen. Inclusief linkjes naar alle (Gratis!) printables die ik er voor heb gebruikt...

Ook zijn we met z'n drietjes wezen kijken op de andere basisschool in de wijk (ik werk zelf op de ene) en hebben besloten om ons aapie daar in te schrijven voor als hij vier is.

Manlief vroeg gisteravond aan aapie wat ie het leukste had gevonden die dag.
Zijn antwoord was: "School..."

No comments:

Post a Comment